Goodbye JFK JR

by Bradley Voorhees

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $7 USD  or more

     

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
03:52
9.
10.
04:11
11.
12.

credits

released May 15, 2010

license

all rights reserved

tags

about

Bradley Voorhees New York

Official Bandcamp Profile of gay singer songwriter Bradley Voorhees.
Follow me on Instagram in addition to the social links listed below:
instagram.com/BradleyVoorheez

contact / help

Contact Bradley Voorhees

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Trailer Trash
Verse 1:
When I think of all I gave you it makes me fuckin sick
I tried to give you class a little beauty on a budget
I tried to make life simple and I’d always throw you tips
But all you wanted to do was suck on my dick
In between making music I had to listen to you bitch
Get the fuck out here bitch you’re makin my dick itch
Speakin of itch look at the lice we lived with
Makin home up on the head of your hippy haired kid
And you looked at me as if I was supposed to clean it
Yo I’ll make the girl bald dude yo I’m just being honest
Cause life with you in a white trash town
Small ass flat you put me nothing but down
And a new pill you popin every time I turn around
It’s no wonder I was always down
I’m sayin’

Hook:
For a trailer
Traded projects for a trailer

Chorus:
Progress sweet progress
Aren’t you so proud of your life now
In a trailer out in hickville
Aren’t you so proud that you’re trailer trash now
Progress sweet progress
Bet your mommy’s so proud you know your heritage now
Trailer trailer trash now

Verse 2:
So you moved on up out of the projects
Good for you that shows some real progress
Cause livin in the hood is somethin’ that had to be done
I told you it was good I never said it‘d be fun
But you fuckin abandoned us here
The fuckin guy you’re supposed to love
That’s why I’m rappin this dear
Cause if I fuckin sang I’d be cryin’ in tears
And that shits embarrassing and want no one to hear
The shit you put me through for all of these years
And like a puppy to his owner I felt nothing but fear
You’d beat me and cuss at me and call me a whoring queer
And when I said you don’t love me you’d disappear
But actions speak louder than words
They sure do And when you fuckin left you took all my gears
Ya know the things that make a gay guy tick
You fuckin took that and my fuckin headlicks

Hook:
For a trailer
Traded projects for a trailer

Chorus:
Progress sweet progress
Aren’t you so proud of your life now
In a trailer out in hickville
Aren’t you so proud that you’re trailer trash now
Progress sweet progress
Bet your mommy’s so proud you know your heritage now
Trailer trailer trash now

Bridge:
College drop out
Dead end job now
In slow little boy town
Look how you’ve turned your life around
Sleeping with slow children
That are half your age
And doing it trailer style

Chorus:
Progress sweet progress
Aren’t you so proud of your life now
In a trailer out in hickville
Aren’t you so proud that you’re trailer trash now
Progress sweet progress
Bet your mommy’s so proud you know your heritage now
Trailer trailer trash now
Track Name: Someone Who Gets Social Security
Verse 1:
I’m losin’ weight. I’m doin’ good.
I been alright since you left the hood.
And everything I felt for you,
and all the help, too. I can’t believe you left me, dude.
Images of that little bitch in your arms
makes me sick, and wanna do you both harm.
To think that my once best friend
could break my heart, and then it all ends.
Here I go, I’m letting anger in.
Man, this blows. The rage is gonna win.
I don’t wanna stop, so shut up you idiot.
I remember seeing your fuckin’ arm over him,
in the car you both ridin' in.
Showin’ your kid off to all of our friends;
Takin’ him places that we both visited.
It wasn’t enough to move on,
you had to rub it in, 'cause you’re a little bitch.

Chorus:
When I gave you everything.
I made you my every day.
Things were never that great,
'cause you weren’t in love with me.
It leaves me such a nasty fucking taste,
to know you’d rather fuck a little baby.
You cannot stand by what you’re not controlling.
You’d rather do someone who gets social security.

Link 1 (x2):
I had a baby mama.
You didn’t even want her.
'Cause your daughter had no baby mama,
and so you were jealous of her,
and 'cause she gave me more than you did,
and it made your fuckin’ head twitch.
You were, you were so far from rich.
You were, you were damn near worthless, you were.

You’d rather do someone who gets social security.
You’d rather do someone who gets social security.

Verse 2:
With my small ass waist,
when my body’s tight,
I’ma rub it in your face some night.
You’ll see, you're gonna wanna fight
when I tell you that you were never really my type.
Go ahead, brush your teeth and try to make them white.
Them fangs still gonna scrape on a cock. and tear some hide.
And just look at your eyes, crow feet delight.
Man, you’re all old and out of prime.
What, are you surprised?
I don’t give a fuck, this time.
"How can Bradley be so mean to me?
It ain’t like I bashed him in the head repeatedly
with an aerosol can, 'cause he punched my prejudice ass,
'cause I said 'nigger' to describe a black man,
after posting up a desktop that said: I stole your man!
to his baby's mama, 'cause I’m such a jealous fag."
Man, I can’t believe I got so much ass from you,
after you gave it to your brother. Ya Nasty Redneck Two

Chorus:
When I gave you everything.
I made you my every day.
Things were never that great,
'cause you weren’t in love with me.
It leaves me such a nasty fucking taste,
to know you’d rather fuck a little baby.
You cannot stand by what you’re not controlling.
You’d rather do someone who gets social security.

Link 2 (x2):
I hated all the drama;
Hated drugs around us.
You were always fucked up,
and you weren’t around much.
Out of school, you flunked,
and your little dick stunk,
and it had a little bump.
And you didn’t know how to fuck.

You’d rather do someone who gets social security.
You’d rather do someone who gets social security.
Track Name: You're Gonna Live Through the Drama
Verse 1:
You’re such a joke. I paved the way.
I gave you hope, and I gave you strength.
I put you into school, and luxury living,
And all you did was start discriminating.
You’d cut down on me, and rag out on me.
Thought school was for kids, and then work at Friendly’s.
Hate on my lifestyle, the one you later joined,
The one you gave up for a trailer trash boy.
Man, you like them young, you like them firm.
You like the ones that make your urine burn.
You don’t want this. You don’t wanna learn.
Yeah, fuck education yo, that’s shits for the birds.
You wanna live a trailer park life,
and be a man in a little boys eyes
who holds your leg and cries
when he’s upset, why?
'Cause he was born way after your time.

Chorus:
But ya gotta live
Ya gotta live
Ya gotta live like ya wanna
And be in love
And be in love because ya wanna
And not give up
And not give up when ya wanna
Ya gotta trust you’re gonna live through the drama
Ya gotta work
Ya gotta work through your problems
Ya gotta flirt
Ya gotta flirt with the hot ones
you’ll get your turn
You’ll get your turn to have some real fun
Ya gotta know you’re gonna live through the drama

Verse 2:
I bet you feel good; bet you’re proud of yourself.
Raisin’ two kids in a fancy little house.
Bet it feels good to be out of school now.
Hey, what’s your degree in again? Oh that’s right, you dropped out.
Molestin' little kids; makin' them suck your dick.
Ain't you 'the shit'; your whole family is sick.
You fucked the good life to go out with a kid.
Whatever gets your jollys off. Whatever gives you kicks.
But I swear to god if y'all two get hitched,
people gon' talk shit. I sure did.
'Cause that right there is some Jerry Springer shit.
You went from deranged, to a fucking lunatic.
What the hell I ever fuckin', fuckin' see in you?
Sure wasn’t the way you fuckin' smelled. P-U.
What gave you the idea you were cool?
'Cause I’m sayin', I’d like their job too.

Chorus:
But ya gotta live
Ya gotta live
Ya gotta live like ya wanna
And be in love
And be in love because ya wanna
And not give up
And not give up when ya wanna
Ya gotta trust you’re gonna live through the drama
Ya gotta work
Ya gotta work through your problems
Ya gotta flirt
Ya gotta flirt with the hot ones
you’ll get your turn
You’ll get your turn to have some real fun
Ya gotta know you’re gonna live through the drama

Bridge:
What did I ever do to you
besides put your ass into school?
Now, was that really all that uncool?

Chorus:
But ya gotta live
Ya gotta live
Ya gotta live like ya wanna
And be in love
And be in love because ya wanna
And not give up
And not give up when ya wanna
Ya gotta trust you’re gonna live through the drama
Ya gotta work
Ya gotta work through your problems
Ya gotta flirt
Ya gotta flirt with the hot ones
you’ll get your turn
You’ll get your turn to have some real fun
Ya gotta know you’re gonna live through the drama
Track Name: Bradley Voorhees (Featuring Nick Lopez) - Happy Birfday
He said I didn't care
Bitch I was always there
I lived life in despair
Stress-free he couldn't spare
Always cutting down on me
got me lots of enemies
I was hated by his family
Should have got me a fuck-buddy
Yo 'cause I'd have got more love from a lost puppy
You see you just wait Matt and then you'll see
Hope you don't got not insecurities
'Cause when dudes through you're gonna have plenty
He'll make your life a mochary
And then he'll toss your friends right out of reach
Just so he can get some sympathy
And once he does the fucks gonna flee

Chorus:
Happy birthday
It only comes but once a year
Happy birthday
We're all here to cheer you on
We got you all sorts of drugs
Now you can all sorts of fun
Hey does new boyfriend know
'bout all the pot you smoke
'bout poppin' pills and coke
That you can't deepthroat
Does he know

Link:
That boys not gonna know what hit him
That boy is in for t-t-t-trouble
Just wait until he's underwater
He's gonna drown you in his pool

Verse 2:
Happy birthday
Everybody came today
We're all here to celebrate
'cause now you're 33
And not to worry
we will accomidate
Got all sorts of kid things
Your boyfriend likes games
He likes playin' "Pin the Tail on the Donkey"
Isn't that right Double-Daddy

Chorus:
Happy birthday
It only comes but once a year
Happy birthday
We're all here to cheer you on
We got you all sorts of drugs
Now you can all sorts of fun
Hey does new boyfriend know
'bout all the pot you smoke
'bout poppin' pills and coke
That you can't deepthroat
Does he know

Link:
That boys not gonna know what hit him
That boy is in for t-t-t-trouble
Just wait until he's underwater
He's gonna drown you in his pool

Bridge:
There's a crowd that gathered just for you
It's a special day and you've got your crew
But everybody knows it's just a front
A treasure-hunt for STDs (oops! Happy birthday, bitch!)

Chorus:
Happy birthday
It only comes but once a year
Happy birthday
We're all here to cheer you on
We got you all sorts of drugs
Now you can all sorts of fun
Hey does new boyfriend know
'bout all the pot you smoke
'bout poppin' pills and coke
That you can't deepthroat
Does he know
Track Name: Bradley Voorhees (Featuring Nick Lopez) - New Boyfriend
Verse 1:
All those times I spent alone in my booth
All of them nights in our bed without you
Why cause you were pissed off and walked out on me and left
But you’d always come back when you alone and upset
And I was always there to fuckin pick you back up
And you knew it was dumb to always leave with your stuff
And have the time you’d fuckin’ take the shit that was mine
You’d even steel from my kid cause you’re a fuckin piece of slime
All of those days I spent rubbin your back
Cause you had a long day at class
Now that’s wack
That after so long I meant nothing to you
And you’d fuckin leave me forever for a guy in preschool
Yeah that’s right I said it
You bet it
Your baby looks like he weted
Ya betta
Wipe his ass
dab it there
There that’s betta
Daddy pet it
And rub all on it
Cause daddy’s your old and pathetic cradle robbin faggot

Hook:
You begged for me back
right up until the very last
Day you fuckin had
Without that bitch boy Matt
Then suddenly your focus wasn’t Brad
Spontaneously you created life with a new boyfriend

Chorus:
With a new boyfriend
You’ve got a new boyfriend

With a new boyfriend

Verse 2:
I’ve fuckin’ had it
You’re pathetic
And I’m fed up
You just don’t matta
I’m gone foreva
Won’t be regretted
You fuckin bastard
You a disasta
A chronic fracture
Aint got no chetta
You in a trailer
Next to yo mama
Ya never grew up
I’m 10 times better
You is a chesta
The damn molesta

Link:
With a new boyfriend
JFK the guy who never changed
JFK left in yesterday

Hook:
You begged for me back
right up until the very last
Day you fuckin had
Without that bitch boy Matt
Then suddenly your focus wasn’t Brad
Spontaneously you created life with a new boyfriend

Chorus:
With a new boyfriend
You’ve got a new boyfriend
goodbye ex-lover, don’t expect me to cover up your mistakes
Cause you're so fake you never acted like you cared

Link Out:
JFK the guy who never changed
JFK left in yesterday
JFK
Track Name: Bradley Voorhees (Featuring Naporshyaa, Jeannie, SAFYRE, Nick Lopez) - Messed
Naporshyaa’s Intro:
My dad had to fight with him every other day
And he messed my dad up in every single way

Verse 1:
I’m riding around in the town we lived
It’s empty now because you’re a dick
In all of our time true happiness
Was never found ‘cause you’re a piece of shit
You had a problem living with me
So you had a flat that you kept separately
But you’ll move a dude in right at our ending
‘Cause he’s dumb enough to not manage your controlling

Hook:
Now my spunk is gone
Though I will prove you all wrong

Chorus:
Now I’m left depressed
And I’m so upset
Over images of you and him
In my head
I’ma show you me and my next boyfriend
can and will get along and
That it was you who was messed

Verse 2:
I’m in the store I’m at Wegmans
I’m shopping for that something fresh
But all I see when I look around
Is you and me back then and now I’m down
I run out of the store I begin crying
Cause my whole town is full of our memory
Suddenly I feel like I am dying
I never knew this type of pain

Hook:
Now my spunk is gone
Though I will prove you all wrong

Chorus:
Now I’m left depressed
And I’m so upset
Over images of you and him
In my head
I’ma show you me and my next boyfriend
can and will get along and
That it was you who was messed

Bridge:
I’m pickin’ myself up
I’m gonna rise above
Cause I ain’t wearin’ handcuffs
Yes I am my own boss
You left a life of stress
Didn’t clean up your mess
But I’m not like the rest
I don’t need your ass

Chorus:
Now I’m left depressed
And I’m so upset
Over images of you and him
In my head
I’ma show you me and my next boyfriend
can and will get along and
That it was you who was messed
Track Name: I Couldn't See
Verse 1:
You know we said forever, and that is what I meant
But as time draws on, I think you somehow must forget
You see you know I never stopped loving you so
We used to make them memories
but alls I got now is them memories hanging over me

Hook 1:
Taunting me
Torturing me

Chorus:
You used to be the man that I would always run to
But now you’re running out on me
Don’t you remember when I said forever is forever
yes but I stopped mattering to you
And the way you wear that 20 year old is so unflattering
And he gets my wedding ring
It’s embarrassing
I can’t believe
I couldn’t see

Verse 2:
You know we clashed together, it’s so unfortunate
But I‘d couldn’t let go no matter what and you knew this
It’s sad that you loved me but in love you wasn’t
The ultimate goal is to find someone and live exactly how we did

Hook 2:
And its gone you see
Too soon it’s ending for me
But it’s your welcomed beginning

Chorus:
You used to be the man that I would always run to
But now you’re running out on me
Don’t you remember when I said forever is forever
yes but I stopped mattering to you
And the way you wear that 20 year old is so unflattering
And he gets my wedding ring
It’s embarrassing
I can’t believe
I couldn’t see

Bridge:
You and me were never one so you had to leave
And you could never show me love so this is confirming

Chorus:
You used to be the man that I would always run to
But now you’re running out on me
Don’t you remember when I said forever is forever
yes but I stopped mattering to you
And the way you wear that 20 year old is so unflattering
And he gets my wedding ring
It’s embarrassing
I can’t believe
I couldn’t see
Track Name: JoEy Life
Verse 1:
And then I got a little bit scared
and then I got a little bit wise
I let you plead your case
and then I just said goodbye
Said I just needed some time
and I never kissed you goodbye
never looked you in the eyes
and I had a good reason why

Hook:
It was so damn hard to leave you behind
memories of you and me they come alive
I’ll miss all of the good in you and I
but I’m leaving you this time

Link:
And I know I’ll survive
my spirits they will rise
My tears they will subside
My fears will melt with time
I think I’ll be just fine
I’ll reshape my mind
now it’s time I say goodbye
to JoEy life
There’ll never be a better time
I won’t scream I won’t cry
No, no, no not this time
I’m just gonna say goodbye
to JoEy life

Chorus:
In the beginning loving you was so cool
I need a life outside of you
Cause leaving you was so hard to do
No calling you to get me through
No more dreams of me and you
Your affects on me won’t cause my moods
No more pain or abuse
I’ve escaped the wrath of you
JoEy life

Verse 2:
You always seemed to make me cry
Started to make me lose my mind
Started to make me hate my life
Started to rot away inside
I knew if I stayed I’d die
and I didn’t wanna lose more time
So I hope you see the reasons why
there is no more you and I

Hook:
It was so damn hard to leave you behind
memories of you and me they come alive
I’ll miss all of the good in you and I
but I’m leaving you this time

Link:
And I know I’ll survive
my spirits they will rise
My tears they will subside
My fears will melt with time
I think I’ll be just fine
I’ll reshape my mind
now it’s time I say goodbye
to JoEy life
There’ll never be a better time
I won’t scream I won’t cry
No, no, no not this time
I’m just gonna say goodbye
to JoEy life

Chorus:
In the beginning loving you was so cool
I need a life outside of you
Cause leaving you was so hard to do
No calling you to get me through
No more dreams of me and you
Your affects on me won’t cause my moods
No more pain or abuse
I’ve escaped the wrath of you
JoEy life
Track Name: Buggin' Out on Him
Verse 1:
I fell down time and time again
Somethin’ always had me buggin’ out on him
He was out for hours at a time
Couldn’t help my constant buggin’ out on him
He’d come back way too fuckin high
So his punishment was my buggin’ out on him
He fucked me once so I fucked the bitch back twice
He couldn’t take my fuckin’ buggin out on him

Chorus:
Have you ever had someone in your life
That never seems to fuckin treat you right
All you seem to do is fuckin bicker and fight
Meanwhile you feel like you ain’t his type
You prolly right get the fuck out tonight
I’m warnin you tell that bitch to go fly a kite
Them is vengeful bitches and they full of spite
Them is rabid bitches and they fuckin bite

Verse 2:
I was hit way too fuckin’ much
He’s lucky all I did was start buggin’ out on him
He through all my daughters brand-new clothes away
I kept my baby mama from buggin’ out on him
Make no mistake I loved the man to death
But it didn’t stop my nonstop fuckin’ buggin’ out on him
He put sugar in my fuckin gas tank
So I called him and began my buggin’ out on him

Chorus:
Have you ever had someone in your life
That never seems to fuckin treat you right
All you seem to do is fuckin bicker and fight
Meanwhile you feel like you ain’t his type
You prolly right get the fuck out tonight
I’m warnin you tell that bitch to go fly a kite
Them is vengeful bitches and they full of spite
Them is rabid bitches and they fuckin bite
Track Name: Beautiful
Link:
Ou beautiful
Ou beautiful
Ou beautiful
Ou beautiful

Verse 1:
I feel such pain, hard getting over fools
But I’m better off alone cause things stay cool
Boy when you lied to me I saw right through you
You called dudes fat didn’t see I was too
then when you did know something that you used
So cruely because you’re a fuckin dush

Hook 1:
The distance that you kept from me was so damn torturing
But at night when we were sleeping I loved my alone time

Link:
Ou beautiful
Ou beautiful
Ou beautiful
Ou beautiful

Chorus:
Wanted to shake you half the time
Make u realize that
I was in deep deep love with you guy
Even put my morals aside
My true self I’d always hide
I felt so ugly on the outside
But now I see I’m beautiful

Verse 2:
What can I say everybody else knew
You’d end up breakin my heart into to
An even though I had suspicions ‘bout u boy
I gave you credit sucks now I am blue
And now I feel so damn beautiful too
See what no love from a boyfriend can do

Hook 2:
The way you left hurt me so bad
I’ll never be the same
But even when I was with you
You’d always play them games

Link:
Ou beautiful
Ou beautiful
Ou beautiful
Ou beautiful

Chorus:
Wanted to shake you half the time
Make u realize that
I was in deep deep love with you guy
Even put my morals aside
My true self I’d always hide
I felt so ugly on the outside
But now I see I’m beautiful

Bridge:
I wasn’t too big, you were just far too fucking thin
I wasn’t too flamboyant you were just far too masculine
I was ugly duckling standing next to contrasting man
You were really ugly but I still gave your ass a chance

Chorus:
Wanted to shake you half the time
Make u realize that
I was in deep deep love with you guy
Even put my morals aside
My true self I’d always hide
I felt so ugly on the outside
But now I see I’m beautiful

Chorus:
Wanted to shake you half the time
Make u realize that
I was in deep deep love with you guy
Even put my morals aside
My true self I’d always hide
I felt so ugly on the outside
But now I see I’m beautiful
Track Name: Goodbye LoverSinski
Verse 1:
I’m never gonna forget you
Or all that we had been through
Different as day and night and we knew
Every other day a fight and a “we’re through”

Hook 1:
Now it’s come true
I’m without you
And now I’m blue
Wonder what you’re up to

Chorus:
So goodbye my love my loversinsk
I’m gonna miss you
Goodbye my heart please don’t forget me
Cause I wont forget you
Hopefully one day we’ll be forgiving
Yes I’ll forgive you if you do me
And maybe come to be
Like I used to think we’d be

Verse 2:
It’s hard to get by here without you
At times I just don’t know what to do
Sometimes I go to make dinner for two
While the kids are eating elsewhere after school

Hook 2:
But you are not here anymore
Sometimes I forget
you don’t want me no more

Chorus:
So goodbye my love my loversinsk
I’m gonna miss you
Goodbye my heart please don’t forget me
Cause I wont forget you
Hopefully one day we’ll be forgiving
Yes I’ll forgive you if you do me
And maybe come to be
Like I used to think we’d be

Bridge
Took me 26 fuckin god damn years to find him
Oh well what’s another 26 more

Chorus:
So goodbye my love my loversinsk
I’m gonna miss you
Goodbye my heart please don’t forget me
Cause I wont forget you
Hopefully one day we’ll be forgiving
Yes I’ll forgive you if you do me
And maybe come to be
Like I used to think we’d be
Track Name: My Life With You
Intro:
Joe, I know you’re gone now and you never wanna talk to me again;
Never wanna see me again.
I hope where ever you are, whoever you’re with, you come across this.
This is the last thing that I have to say.

Verse 1:
I always knew I wasn’t dumb
I always felt by you unloved
And I’d always share my thoughts with you
But you would fake the whole way through
I was not afraid to bare my soul
To you each day thought I’d always hold
You here with me but now you’re gone
Babe can’t you see for you I longed

Hook:
Of course you see you always have
You always knew you were my best friend

Chorus:
But I didn’t matter in the end I would lose
And when you left my fears became true
And all of the time I always knew
That I wasn’t your one true boo
And I can’t express what that feeling can do
The thought that my life is something you’d never choose
And so I cry as I start over new
Despite I miss my life with you

Verse 2:
Here without you I am afraid
Of what I’ll do with my new babe
Scared that you’ll lose lose the boy who came
Who stole your heart away from me
But you’re on your own it’s just to late
You broke our home and our family
And this new life is now your fate
so I’m terrified for you babe don’t you see

Hook:
Of course you do you always have
You always knew you were my best friend

Chorus:
But I didn’t matter in the end I would lose
And when you left my fears became true
And all of the time I always knew
That I wasn’t your one true boo
And I can’t express what that feeling can do
The thought that my life is something you’d never choose
And so I cry as I start over new
Despite I miss my life

Bridge:
For once I feel so alive
More than I have in a long long time
All it took was for me to let go
Of the guy I loved the most

Chorus:
But I didn’t matter in the end I would lose
And when you left my fears became true
And all of the time I always knew
That I wasn’t your one true boo
And I can’t express what that feeling can do
The thought that my life is something you’d never choose
And so I cry as I start over new
Despite I miss my life with you

If you like Bradley Voorhees, you may also like: